ERP
Integrarea tuturor datelor într-un sistem centralizat
Securitate și acces controlat la datele companiei
Rapoarte și analize complete de business
Rapoarte multiple de analize privind vanzari, stocuri, aprovizionare
Peste 200 de rapoarte va stau la dispoziție în sistemul satndard de raportare al DataLight Enterprise, astfel încât sa obtineti cât mai ușor informația dorita. În plus dispuneti de generatorul de rapoarte integrat, care va permite crearea de rapoarte strict personalizate pe specificul companiei Dvs.
Analize rapide, în timp real, pe perioade nelimitate de timp
Configurare simpla prin Drag&Drop a rapoartelor
B.I
BI.Q Powered by Qlik
Grafice şi dashboard-uri cu informaţie completă, obţinute în câteva secunde
Informaţia dorită se află acum la vârful degetelor Dvs.; analize din informaţii complexe sunt disponibile rapid, indiferent de volumul de date analizat
Adaptaţi rapoartele într-o manieră interactivă
Simplu şi intuitiv, sistemul DataLight BI.Q Powered by Qlik permite customizări ale vizualizărilor pentru analize performante ale rezultatelor companiei.
Excelent raport între performanţă şi preţ
Puterea oferită de platforma Qlik, numărul doi în lume, în materie de BI, este disponibilă la un pret excelent prin modulul DataLight BI.Q powered by Qlik.
Clarifica și standardizeaza procesul de vanzare, oferind performanța în vanzare și reducerea costurilor
Un proces de vanzare standardizat ajuta atât la integrarea mai simpla a noilor oameni de vanzari, dar și la obtinerea de rezultate predictibile privind procentul de conversie a prospectilor și calitate a procesului de vanzare.
Crește eficiența procesului de marketing, inclusiv prin integrare cu sistemul ERP
Odată cu integrarea în sistemul ERP, modulul CRM este capabil sa ofere mecanisme de filtrare a partenerilor și contactelor, precum și istoricul achizitiilor, pentru mesaje targetate în mod eficient.
Ofera o imagine de ansamblu asupra operatiunilor de vanzare, inclusiv prin unificarea informațiilor despre parteneri și contacte
Unealta perfectă atunci când dorim ca vanzarile firmei sa nu mai depinda de agendele oamenilor de vanzari, modulul CRM este integrat cu sistemul ERP pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra tuturor infomatiilor necesare procesului de vanzare, marketing sau suport tehnic.
CRM
Portal B2B
Cresterea eficientei companiei in relatia cu clientii mari prin automatizarea proceselor de preluare a comenzilor si a cererilor de oferta
Portalul B2B ofera simultan o crestere a eficientei vanzarilor catre clientii mari si re-selleri, simultan cu diminuarea costurilor aferente preluarii datelor de catre operatorii umani; Informatiile disponibile despre produse, stocuri, preturi negociate, solduri si istoric al tranzactiilor sunt configurabile si se extind si la produsele echivalente si imagini ale produselor.
Informatii on-line, imediate si clare pentru o relatie de succes
Prin faptul ca o parte din comenzi nu mai sunt preluate si re-introduse in sistem de catre utilizatori, eroarea umana este eliminata complet. Informatia este deja in baza de date, in format electronic, introdusa chiar de partenerul Dvs., iar alte informatii necesare, cum ar fi istoricul tranzactiilor sau facturile in sold sunt preluate automat din baza de date a sistemului ERP. Sistemul trimite automat confirmarile de primire a comenzii catre client si in cadrul organizatiei.
Simplitate si investitii minime pentru un canal de vanzari adiacent
Un nou canal de vanzari este disponibil pentru compania Dvs., cu o valoare minima a investitiei. Intretinerea sistemului este simpla si nu necesita interventia utilizatorilor umani, toate procesele fiind automatizate in cadrul sistemului ERP DataLight Enterprise la care este conectat Portalul B2B.
Arhivarea rapida si automata a documentelor
Modulul permite clasarea precisa a documentelor in arhiva – cu atribuirea automata a metadatelor corespunzatoare. Traseul pana la final este determinat automat, cu crearea automata a dosarelor si a structurilor de indosariere si clasificare. Configuratia acestor trasee poate fi modificata de utilizator, fara a fi nevoie de orice fel de cunostinte de programare.
Functiile DMS direct in Microsoft Word
Puteti deschide si salva documentele in acelasi mod ca si pana acum, cu imbunatatirea ca in loc sa fie salvate pe hard-disk-ul local sau pe serverul de fisiere al companiei, documentele sunt salvate si protejate in arhiva centrala.
Interfata intuitiva cu utilizatorul – navigare rapida
Comenzile si functiile sunt accesate mult mai rapid si mai usor. Noul tip de vizualizare si posibilitatea gruparii elementelor simplifica desfasurarea lucrului cu software-ul si permite economii de timp pretios pentru utilizatori.
DMS – Elo Digital Office
S.F.A.
Crește profitabilitatea prin automatizarea proceselor de preluare a comenzilor / vanzarilor van-sell și incasarilor
Unul din cele mai puternice soft-uri dedicate agentilor de vanzari, DataLight SFA a fost proiectat cu ajutorul clientilor AttoSOFT în special pentru eficiența în vanzare si scaderea costurilor aferente.
Eliminarea erorii umane și a costurilor aferente greselilor
Eroarea umana și/sau frauda poate avea costuri uriașe pentru companiile de distributie; Mereu în pas cu cerintele pietei, modulul SFA preintampina aceste situații prin verificări și limitari specifice.
Control și corectitudine sporita în managementul echipei de vanzari
DataLight SFA asigura un traseu clar și fără echivoc a operatiunilor pe care trebuie sa le realizeze fiecare din operatorii implicați în procesul de vanzare. Este un mod simplu și eficient de a asigura atât controlul cât și o calitate deosebita a procesului de vanzare.
Management complet asupra tuturor operatiunilor din magazinul și / sau service-ul auto
Creat împreuna cu companii specializate în domeniul comertului cu piese auto și service auto, modulul MyM acoperă integral operatiunile specifice acestui domeniu, asigurand astfel un control deplin asupra fluxurilor de operatiuni dar și obtinerea oricaror informații necesar managementului.
Rapiditate și flexibilitate în modul de lucru și interacțiunea cu clientii și furnizorii
În acest modul software, AttoSOFT a realizat un optim intre automatizarea introducerii datelor și flexibilitatea necesara în anumite situații. Acest optim a avut în vedere o interacțiune cât mai eficiența, clara și rapidă cu clientii finali ai firmei, astfel încât sa crească gradul de satisfactie a acestora.
Integrare cu sistemul ERP (cu module native financiar contabil, resurse umane, mijloace fixe, etc)
Prin integrarea nativa cu sistemul ERP, modulul MyManager contribuie cu date la tabloul de bord al companiei privind profitabilitatea companiei. Informațiile pot circula în mod fluent intre module ceea ce ofera un plus de ergonomie și consistenta datelor.
MyManager
Cost Controll / Bugete
Posibilitate de organizare a companiei pe o structura arborescenta de centre de profit, definite de utilizator
Orice companie este unica din perspectiva modului de organizare, a modului în care este gandita sa aducă profit. Sistemul nostru Cost Controll permite utilizatorilor sa își creeze propriile structuri de centre de profit pe care sa le analizeze, fără a fi necesara interventia personalului calificat. Analizati și luați decizii!
Analize rapide ale profitabilitatii pe centre de profit, fără prelucrari intermediare ale datelor
Integrarea cu sistemul ERP, în special cu modulele de gestiune primara și contabilitate fac ca mecanismele de Cost – Controlling să fie disponibile în mod direct, on-line, fără a fi necesare prelucrari sau importuri intermediare de date. Utilizati direct și simplu forța informatiei!
Posibilitatea de management a bugetului companiei cu analize rapide previzionat – realizat
Sistemul are disponibil pentru Dvs. un mecanism de introducere a bugetelor pe fiecare departament, birou sau divizie, bugete ce se cumuleaza în mod automat și permit analize previzionat – realizat imediate, pe baza datelor disponibile în sistem. Centralizare simpla a datelor, analize directe și rapide.