ERP

Integrarea tuturor datelor într-un sistem centralizat

Comunicarea imediata și controlata a informațiilor intre departamente este principalul ingredient al succesului pentru companiile care reușesc în domeniul lor de activitate. Financia va pune la dispoziție un sistem integrat, în care documentele sunt operate o singura data și în care toți angajații companiei pot fi angrenati în obtinerea succesului.

Securitate și acces controlat la datele companiei

Într-o companie este foarte important ca accesul la date să fie bine controlat și dozat în funcție de nevoile fiecarui utilizator. Accesul controlat ajuta utilizatorul să se concentreze în mod strict pe acțiuni specifice lui și elimina greșelile.

Rapoarte și analize complete de business

De la rapoarte simple de stocuri și solduri și pana la analize privind profitabilitatea pe centre de profit, DataLight Enterprise va pune la dispoziție orice combinatie de informații aveți nevoie în prezent sau pe care le prevedeti în viitor în rapoarte configurabile de către utilizatori.

Rapoarte multiple de analize privind vanzari, stocuri, aprovizionare

Peste 200 de rapoarte va stau la dispoziție în sistemul satndard de raportare al DataLight Enterprise, astfel încât sa obtineti cât mai ușor informația dorita. În plus dispuneti de generatorul de rapoarte integrat, care va permite crearea de rapoarte strict personalizate pe specificul companiei Dvs.

Analize rapide, în timp real, pe perioade nelimitate de timp

Sistemul BI OLAP este integrat nativ cu baza de date, lucru care permite generarea de rapoarte on-line, în timp real, indiferent de mărimea bazei de date. Eliminați astfel operațiuni complicate de export și de utilizare a foilor de calcul externe aplicației.

Configurare simpla prin Drag&Drop a rapoartelor

Simplu și intuitiv, sistemul BI este accesibil utilizatorilor fără experiența în domeniul informatic. Prin câteva clic-uri de mouse obtineti orice combinatie a informațiilor pe care le doriți.

B.I

BI.Q Powered by Qlik

Grafice şi dashboard-uri cu informaţie completă, obţinute în câteva secunde

Informaţia dorită se află acum la vârful degetelor Dvs.; analize din informaţii complexe sunt disponibile rapid, indiferent de volumul de date analizat

Adaptaţi rapoartele într-o manieră interactivă

Simplu şi intuitiv, sistemul DataLight BI.Q Powered by Qlik permite customizări ale vizualizărilor pentru analize performante ale rezultatelor companiei.

Excelent raport între performanţă şi preţ

Puterea oferită de platforma Qlik, numărul doi în lume, în materie de BI, este disponibilă la un pret excelent prin modulul DataLight BI.Q powered by Qlik.

Clarifica și standardizeaza procesul de vanzare, oferind performanța în vanzare și reducerea costurilor

Un proces de vanzare standardizat ajuta atât la integrarea mai simpla a noilor oameni de vanzari, dar și la obtinerea de rezultate predictibile privind procentul de conversie a prospectilor și calitate a procesului de vanzare.

Crește eficiența procesului de marketing, inclusiv prin integrare cu sistemul ERP

Odată cu integrarea în sistemul ERP, modulul CRM este capabil sa ofere mecanisme de filtrare a partenerilor și contactelor, precum și istoricul achizitiilor, pentru mesaje targetate în mod eficient.

Ofera o imagine de ansamblu asupra operatiunilor de vanzare, inclusiv prin unificarea informațiilor despre parteneri și contacte

Unealta perfectă atunci când dorim ca vanzarile firmei sa nu mai depinda de agendele oamenilor de vanzari, modulul CRM este integrat cu sistemul ERP pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra tuturor infomatiilor necesare procesului de vanzare, marketing sau suport tehnic.

CRM

Portal B2B

Cresterea eficientei companiei in relatia cu clientii mari prin automatizarea proceselor de preluare a comenzilor si a cererilor de oferta

Portalul B2B ofera simultan o crestere a eficientei vanzarilor catre clientii mari si re-selleri, simultan cu diminuarea costurilor aferente preluarii datelor de catre operatorii umani; Informatiile disponibile despre produse, stocuri, preturi negociate, solduri si istoric al tranzactiilor sunt configurabile si se extind si la produsele echivalente si imagini ale produselor.

Informatii on-line, imediate si clare pentru o relatie de succes

Prin faptul ca o parte din comenzi nu mai sunt preluate si re-introduse in sistem de catre utilizatori, eroarea umana este eliminata complet. Informatia este deja in baza de date, in format electronic, introdusa chiar de partenerul Dvs., iar alte informatii necesare, cum ar fi istoricul tranzactiilor sau facturile in sold sunt preluate automat din baza de date a sistemului ERP. Sistemul trimite automat confirmarile de primire a comenzii catre client si in cadrul organizatiei.

Simplitate si investitii minime pentru un canal de vanzari adiacent

Un nou canal de vanzari este disponibil pentru compania Dvs., cu o valoare minima a investitiei. Intretinerea sistemului este simpla si nu necesita interventia utilizatorilor umani, toate procesele fiind automatizate in cadrul sistemului ERP DataLight Enterprise la care este conectat Portalul B2B.

Arhivarea rapida si automata a documentelor

Modulul permite clasarea precisa a documentelor in arhiva – cu atribuirea automata a metadatelor corespunzatoare. Traseul pana la final este determinat automat, cu crearea automata a dosarelor si a structurilor de indosariere si clasificare. Configuratia acestor trasee poate fi modificata de utilizator, fara a fi nevoie de orice fel de cunostinte de programare.

Functiile DMS direct in Microsoft Word

Puteti deschide si salva documentele in acelasi mod ca si pana acum, cu imbunatatirea ca in loc sa fie salvate pe hard-disk-ul local sau pe serverul de fisiere al companiei, documentele sunt salvate si protejate in arhiva centrala.

Interfata intuitiva cu utilizatorul – navigare rapida

Comenzile si functiile sunt accesate mult mai rapid si mai usor. Noul tip de vizualizare si posibilitatea gruparii elementelor simplifica desfasurarea lucrului cu software-ul si permite economii de timp pretios pentru utilizatori.

DMS – Elo Digital Office

S.F.A.

Crește profitabilitatea prin automatizarea proceselor de preluare a comenzilor / vanzarilor van-sell și incasarilor

Unul din cele mai puternice soft-uri dedicate agentilor de vanzari, DataLight SFA a fost proiectat cu ajutorul clientilor AttoSOFT în special pentru eficiența în vanzare si scaderea costurilor aferente.

Eliminarea erorii umane și a costurilor aferente greselilor

Eroarea umana și/sau frauda poate avea costuri uriașe pentru companiile de distributie; Mereu în pas cu cerintele pietei, modulul SFA preintampina aceste situații prin verificări și limitari specifice.

Control și corectitudine sporita în managementul echipei de vanzari

DataLight SFA asigura un traseu clar și fără echivoc a operatiunilor pe care trebuie sa le realizeze fiecare din operatorii implicați în procesul de vanzare. Este un mod simplu și eficient de a asigura atât controlul cât și o calitate deosebita a procesului de vanzare.

Management complet asupra tuturor operatiunilor din magazinul și / sau service-ul auto

Creat împreuna cu companii specializate în domeniul comertului cu piese auto și service auto, modulul MyM acoperă integral operatiunile specifice acestui domeniu, asigurand astfel un control deplin asupra fluxurilor de operatiuni dar și obtinerea oricaror informații necesar managementului.

Rapiditate și flexibilitate în modul de lucru și interacțiunea cu clientii și furnizorii

În acest modul software, AttoSOFT a realizat un optim intre automatizarea introducerii datelor și flexibilitatea necesara în anumite situații. Acest optim a avut în vedere o interacțiune cât mai eficiența, clara și rapidă cu clientii finali ai firmei, astfel încât sa crească gradul de satisfactie a acestora.

Integrare cu sistemul ERP (cu module native financiar contabil, resurse umane, mijloace fixe, etc)

Prin integrarea nativa cu sistemul ERP, modulul MyManager contribuie cu date la tabloul de bord al companiei privind profitabilitatea companiei. Informațiile pot circula în mod fluent intre module ceea ce ofera un plus de ergonomie și consistenta datelor.

MyManager

Cost Controll / Bugete

Posibilitate de organizare a companiei pe o structura arborescenta de centre de profit, definite de utilizator

Orice companie este unica din perspectiva modului de organizare, a modului în care este gandita sa aducă profit. Sistemul nostru Cost Controll permite utilizatorilor sa își creeze propriile structuri de centre de profit pe care sa le analizeze, fără a fi necesara interventia personalului calificat. Analizati și luați decizii!

Analize rapide ale profitabilitatii pe centre de profit, fără prelucrari intermediare ale datelor

Integrarea cu sistemul ERP, în special cu modulele de gestiune primara și contabilitate fac ca mecanismele de Cost – Controlling să fie disponibile în mod direct, on-line, fără a fi necesare prelucrari sau importuri intermediare de date. Utilizati direct și simplu forța informatiei!

Posibilitatea de management a bugetului companiei cu analize rapide previzionat – realizat

Sistemul are disponibil pentru Dvs. un mecanism de introducere a bugetelor pe fiecare departament, birou sau divizie, bugete ce se cumuleaza în mod automat și permit analize previzionat – realizat imediate, pe baza datelor disponibile în sistem. Centralizare simpla a datelor, analize directe și rapide.

Implementări

0

Ani de experienţă

0

Generaţii de software

0

Soluţii verticale

0

Suntem aici pentru Dumneavoastra.

Suntem pregatiti sa stam de vorba.